Typowe problemy dotyczące kart kredytowych: 

Upewnij się, że dane karty kredytowej i informacje rozliczeniowe zostały wprowadzone poprawnie, Twoja karta nie wygasła, a koszt rezerwacji nie przekracza limitu transakcji kartą kredytową. Niektóre banki ograniczają płatności przez Internet lub blokują transakcje, by zapobiegać oszustwom. Jeśli po sprawdzeniu powyższych informacji nadal masz problemy, skontaktuj się ze swoim bankiem. 

Inne powody, dla których Twoja płatność może nie zostać zrealizowana: 

Upewnij się, że umowa wynajmu została sprawdzona, termin, który próbujesz zarezerwować, jest nadal dostępny, a żądanie zapłaty lub rezerwacja nie zostały anulowane. Podczas dokonywania płatności nie klikaj przycisku Prześlij więcej niż raz. Realizacja płatności zajmuje kilka minut od potwierdzenia rezerwacji. 

Po rozwiązaniu problemów, które mogły uniemożliwić przetworzenie płatności, odczekaj co najmniej dwie godziny, zanim spróbujesz dokonać kolejnej płatności. Możesz też skorzystać z innej przeglądarki lub przed ponownym przesłaniem płatności wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie.

Kraje, w których płatności nie mogą być przetwarzane:

Niektóre oferty nie akceptują płatności online z następujących krajów. Jeśli Twój bank znajduje się w jednym z tych krajów, żądanie płatności online nie może zostać przetworzone:
  • Afganistan
  • Albania
  • Algieria
  • Angola
  • Republika Środkowoafrykańska
  • Czad
  • Wybrzeże Kości Słoniowej
  • Kuba
  • Demokratyczna Republika Konga
  • Iran
  • Irak
  • Libia
  • Mjanma (Birma)
  • Nigeria
  • Korea Północna
  • Pakistan
  • Wyspy Świętego Tomasza i Książęca
  • Arabia Saudyjska
  • Somalia
  • Sudan
  • Syria
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.