Resetowanie hasła
  1. Kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu.
  2. Wybierz opcję Logowanie podróżnego z listy.
  3. Podaj swój adres e-mail.
  4. Kliknij Dołącz.
  5. Kliknij Nie pamiętam hasła.
  6. Otrzymasz e-mail z instrukcjami, jak zresetować hasło.
Zmiana hasła
  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. Kliknij swoje imię i nazwisko.
  3. Kliknij Konto.
  4. Przejdź do sekcji Zmiana hasła.
  5. Wpisz swoje obecne hasło.
  6. Podaj nowe hasło i potwierdź je, wpisując hasło ponownie.
  7. Kliknij Zmień hasło.

Wymagania dotyczące hasła
  • Musi zawierać zarówno cyfry, jak i litery
  • Musi zawierać od 7 do 32 znaków
  • Musi różnić się od poprzedniego hasła
  • Nie może zawierać popularnych zwrotów, takich jak: hasło, sierpień czy homeaway
  • Nie może zwierać serii liczb lub liter, takich jak 123, 1111, abcd lub aaa
 
Łącze resetujące hasło jest ważne 24 godziny. Jeśli nie klikniesz łącza w ciągu 24 godzin, skorzystaj z instrukcji powyżej, aby poprosić o ponowne przesłanie wiadomości e-mail z łączem resetującym hasło. Zalecamy wyczyszczenie historii przeglądania oraz usunięcie plików cookie przed wysłaniem ponownej prośby o łącze resetujące hasło.

Podany adres e-mail musi być adresem powiązanym z Twoim kontem HomeAway. W innym przypadku nie otrzymasz wiadomości resetującej hasło. Jeśli wiadomość e-mail nadal nie dotarła, spróbuj posłużyć się innym adresem e-mail. Jeśli czekasz dłużej niż 15 minut, sprawdź folder ze spamem. 

Jeśli Twoje konto podróżnego jest powiązane z Facebookiem, możesz zarządzać swoim hasłem tylko za pośrednictwem Facebooka. Jeśli Twoje konto podróżnego jest powiązane z kontem Google, wykonaj powyższe kroki, aby zmienić lub zresetować hasło.