Przykro nam, że odchodzisz. Aby dezaktywować swoje konto, skontaktuj się z nami przy użyciu kategorii Prywatność dostępnej w sekcji Pomoc. W przyszłości rezerwowanie obiektów na naszej stronie internetowej będzie jednak wymagać założenia nowego konta.
Pamiętaj też, że usuwamy dane tylko w określonych okolicznościach.

Usuwamy dane na żądanie, jeśli:
  • zdecydujesz, że nie chcesz, abyśmy dalej korzystali z Twoich danych, i nie będzie żadnych zasadnych powodów, dla których mielibyśmy z takich danych nadal korzystać;
  • przepisy prawa wymagają od nas takiego usunięcia.
Rodzaje danych podlegających usunięciu lub anonimizacji na żądanie:
  • informacje dotyczące konta;
  • ankiety i opinie, które otrzymaliśmy od Ciebie;
  • historia elektronicznej komunikacji marketingowej.

Warto wiedzieć
  • Niektóre rodzaje informacji, takie jak np. historia Twoich transakcji i złożone przez Ciebie skargi, musimy przechowywać przez dłuższy czas na potrzeby ewentualnej obrony w postępowaniach prawnych.
  • Twój wniosek o usunięcie danych zostanie przez nas przetworzony w ciągu 30 dni.
  • Więcej informacji na temat prywatności i bezpieczeństwa danych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.